marți, 16 august 2011

Noapte buna.

Aproape de fiecare data ma duc cu placere la somn. Chiar daca uneori imi place sa aman cat mai mult momentul cand trebuie sa dorm, pentru ca ador serile lungi, ador sa stau treaza atunci cand toti dorm.
Dimineata cand trebuie sa ma trezesc imi este ingrozitor de greu sa ma desprind, as vrea sa nu mai plec, as vrea sa mai stau sa mai visez ceva, parca as mai sta asa.. chiar daca stiu ca fericirea, problemele, rezolvarile, iubirea nu ma vor cauta in vis ci atunci cand imi voi tine ochii larg deschisi. As vrea sa dorm ca o copilita rasfatata pana mai dupa-amiaza cu perdelele trase.. iar seara din nou sa fug de somn pana cand pleopele mi s'or inchide singure. Vreau sa dorm mereu, da mereu... si mereu vreau sa fiu treaza.. vreau si, si...
Imi place enorm demult sa vad apusul si sa admir in toata splendoare lui soarele cand rasare.. am mai zis'o odata – vreau sa mor la fiecare apus si sa renasc mai puternica si mai increzatoare la fiecare rasarit.., deoarece viata de a doua zi e mai puternica decat cea care tocmai a trecut.
Chiar daca mor de ciuda cand trebuie sa ma trezesc dis-de-dimineata, chiar daca sunt plina de furie cand aud ca imi suna alarma m'as trezi cu cea mai mare placere in fiecare zi la 5, daca as putea intalni rasaritul la un orizont de mare.
Fiecare rasarit l'am trait ca o mare aventura, ca pe niste evenimente foarte importante din viata mea..
Acum insa vreau sa dorm. Noapte buna!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa gandurile tale...