miercuri, 17 august 2011

Banii nu aduc fericirea!!!

Pe parcursul anilor multe s'au schimbat si multe au ramas la fel ca de exemplu interesul excesiv pentru bani, pentru partea materiala. Inca din vechi timpuri cei care aveau un anumit statut social trebuiau sa se casatoreasca cu cei de nivelul lor. Sunt constienta ca toate glumele pe tema banilor au si ele adevarul lor, ca de ex. “Banii nu aduc fericirea, dar o intretin”, ”Banii nu aduc fericirea, dar parca tot e mai bine sa plangi intr'o limuzina decat intr'un autobus” sau “Cine a spus ca banii nu aduc fericirea nu a facut cumparaturile in magazinul potrivit” s.a.m.d.
Am dat intr'o zi intamplator de un comentariu a unui muncitor care zicea “Daca nu vin maine la serviciu, inseamna ca am castigat la loto”. M'am gandit si eu la aceste cuvinte si cred ca as face la fel, daca brusc m'as trezi foarte bogata nu as mai face ceea ce sunt obligata sa fac. As face doar lucrurile care imi aduc bucurie si mi'as ocupa tot timpul cu hobby'urile mele.
Cel mai important lucru pe care poti sa il cumperi cu banii este eliberarea de restul lumii. Eliberarea de slujbe si obligatii, dezbracarea de toate fricile, indepartarea de multe griji materiale si lista ar putea continua. Dar toate aceste lucruri minunate nu au nici un pret atunci nu ai parte de dragoste si implinire.
Ma amuz de fiecare data cand aud o gluma despre bani si realizez ca au fost compuse in timp ce se cauta fericirea si ca sunt pline de adevar dar totusi sunt convinsa ca banii nu aduc fericirea, adica nu doar banii pot sa ne bucure inima. Am avut perioade cand nu duceam lipsa de nimic, nu aveam grija zilei de maine, imi permiteam sa imi iau ce vreau, sa ma duc unde vreau si totusi parca nu eram fericita. Am avut si zile in care nu aveam nici pe departe tot ce imi trebuia si eram foarte fericita, imi gasisem linistea sufletului. Sunt convinsa ca banii nu aduc fericirea, dar daca ai gasi'o mai inainte, banii te pot ajuta sa o faci mai puternica, mai stralucitoare, mai usor de indurat in momentele grele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa gandurile tale...