miercuri, 31 august 2011

Mereu Indragostita

Din fericire sau din pacate eu sunt tipul de persoana care are mereu nevoie sa fie indragostita pentru a fi fericita.... din cauza asta am si ajuns sa sufar uneori atat de mult.. Din cauza ca am o nevoie infinita de iubire, de caldura, de afectiune am cazut de nenumarate ori din zborul meu spre stele.

Eu sunt fata pe care o poti pune foarte usor jos la pamant prin niste simple cuvinte dar care pentru mine inseamna atat de mult, imi poti taia aripile foarte repede aratandu'mi ca realitatea in care traiesc eu nu are nici o tangenta cu realitatea in care traieste restul lumii... Dar cu siguranta de fiecare data voi gasi forta sa ma ridic mai puternica, mai increzatoare, mai optimista si mai indragostita... de viata.

Ne traim existenta printre tot felul de oameni, mai diferiti sau mai asemanatori.. oameni care stiu sa deseneze frumos si oameni care nu stiu sa deseneze deloc... oameni care pun in valoare fiecare sunet care il aud si oameni pentru care totul suna la fel... oameni care lupta orice ar fi pentru visele lor si oameni care nu stiu sa viseze... oameni care iubesc fara limita si oameni egoisti care nu se iubesc nici pe ei... oameni care ar muri pentru dragostea lor si oameni care ii amuza fiecare poveste de iubire auzita.

Da intr'adevar suntem foarte diferiti si din acest motiv uneori nu ne intelegem... nimeni nu poate spune cum e mai bine sa fii, cine e mai corect... tot ce conteaza e sa te simti bine in propria ta piele si sa fii fericit cu tine insuti.

Se spune ca am fost impartiti in jumatati si trimisi pe pamant ca sa ratacim cautandu'ne, si odata ce ne vom gasi jumatatea o sa facem un tot intreg si abia atunci o sa aflam ce inseamna adevarata fericire.

Care este formula fericirii eterne??? Care este reteta unei iubire pure,adevarate?? Se pune oare una bucata om egoist, lucid care nu stie sa viseze si una bucata om plin de vise, iubitor care sa iubeasca pentru ambii..?.. Sau reteta este o relatie dintre doi oameni care se iubesc fara conditii si limite? Nu stiu daca as putea eu sa gasesc secretul, poate pentru fiecare om secretul e diferit, oricum nu conteaza asta.. tot ce stiu eu e ca nu as putea sa traiesc fara dragoste... Dragoste pe care mi'as dori sa o impartasesc cu cineva, as vrea sa i'o fac cadou unei persoane care sa o merite, unui sufletel care si'ar dori sa o primeasca...
Pana cand voi gasi persoana potrivita voi continua sa fiu o indragostita incurabila de tot ceea ce ma inconjoara si ... indragostita de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa gandurile tale...