miercuri, 21 iulie 2010

Un autobus numit..Iubire

Cineva mi-a spus cîndva să nu fug niciodată după autobuse sau după barbaţi.. că nu este nici o problemă dacă îl pierzi pe cel din faţa ochilor, cu siguranţă va veni altul. Există oameni care îşi petrec toată dimineaţa pregătindu-se pentru şcoală sau serviciu pînă la refuz. Aceştia, în mod inevitabil ajung să întîrzie. Şi, în disperarea lor aleargă să prindă acel ultim autobus care i-ar putea duce la destinaţie la timp. Apoi mai există şi oameni care nu se pregătesc excesiv, oameni mai detaşaţi. Aceştia pleacă de acasă din timp şi, ajunşi în staţie pot chiar să aştepte un al doilea autobus dacă primul pare prea aglomerat.      
Mă întreb din ce categorie fac eu parte..?.. Am alergat după un autobus de curînd şi l-am prins. Era cam aglomerat, după cîteva staţii a trebuit să cobor să las pe altcineva să coboare. Cînd să mă urc înapoi, uşile mi s-au închis în mod irevocabil în nas. Am rămas în staţie privind cum se îndepărtează autobusul. Mi-am încrucişat braţele şi am început să bat din vîrful piciorului, nerăbdătoare. Ce mă faceam dacă întîrziam? Din fericire a venit repede un alt autobus… Şi era nou!, iar uşile mi s-au deschis imediat ce m-am apropiat. Nu era aglomerat, chiar am avut loc şi pe scaun. Şi ca să vezi, nu era nici o gumă lipită de acesta, nu aveau tot felul de zgîrieturi sau mîzgîleli obscene pe ele. Mi-am dat seama că puteam să nu alerg deloc după primul autobus, puteam să îl aştept liniştită pe acesta şi nu mă mai enervam, nu mă mai uitam lung după el atunci cînd a plecat. Mi-am dat seama că pîna la destinaţie pot să schimb oricînd autobusul pînă găsesc unul cu un traseu plăcut şi care să îndeplinească toate condiţiile necesare pentru a mă bucura de o călătorie placută. Poate în acel moment voi uita de mine şi nu îmi va mai păsa dacă întîrzii. Poate voi privi pe geam şi voi merge pînă la capăt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa gandurile tale...